November

Dagar blir till veckor och veckor blir till månader. Vi är redan inne i november och imorgon söndag är det 4 veckor kvar tills jag blir moster och gudmor till min systers första lilla bäbis, det ska bli helt underbart och jag ser verkigen fram emot det. Förmodligen blir det en liten tjej men man vet ju inte förren den lille tittar ut, men jag hoppas väl på att det är en liten tös, åh vad vi ska måla naglarna och fläta varandras hår om några år. 
 
Snart är 2012 slut ovh vad väntar vi oss av 2013? Vad har vi för önskningar och drömmar? Vad dom än är så är det upp till oss själva att skapa sin egen lycka, kämpa för det man vill ha och go after it. Ingenting kommer gratis här i livet, ditt drömjobb ringer inte upp dig imorgon och frågar om du vill starta på måndag. Vill du ha det så får du se till att det händer. 
 
Mitt nyårslöfte för iår har jag inte kommit på ännu, men jag kan tänka mig att alla andras är hälsosammare liv och allt som kommer med ett sånt löfte, därför är gymmet alltid fullproppat i januari. 
 
Nutid? Jag jobbar halvtid, 50%, 20 h/veckan på Bokia (fortfarande) så klart inte mitt drömjobb, jag vet inte vad min drömjobb är heller, jag vet bara att jag vill ha ett nytt helttidsjobb. Plugga? Jatack. Till vad? Socionom, Mäklare, Lärare? Inte en aning... Och jag vet inte heller vad jag ska göra eller ta mig til för att ta reda på vad det är jag vill göra? Vill jag alltid arbeta inom handeln? Arbeta mig uppåt mot en chefstjänst? Inom vilken branch? Kläder? Skor? Kommer jag vilja driva eget igen? Frågorna är många och svaren få...
 
Jävligt hattigt, mycket text och inget skoj...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0