Periodare

Snacka om att jag är en periodare när det gäller att blogga och skriva av mig, ibland kan det vara varje dag och nu var det säkert några veckor sedan!?
Vi kom precis hem från Gävle och Helene & Erik, vi åkte direkt till dom efter jag slutat och grillade lite. Det var jag, Mathias, Angelica, Andreas, Babak och Helene & Erik då såklart. Dock så åkte Mathias så fort vi kom hem för att jobba sista nattskiftet innan han blir ledig 5 dagar. Lyckos han då liksom när det ska bli kanonväder ihelgen,

Imorgon när jag slutat klockan 14 ska jag in till Gävle på anställningsintervju, på ett städbolag som städar butiker, tjänsten innefattade 4 h/veckan på lördagsmorgonen alltså innan mitt ordinarie jobb, och sen under 33,34,35,36 skulle jag få jobba varje dag eftersom den ordinarie personalen skulle ha semester då. Vi får se vad som sägs imorgon för jobbet och timmarna skulle passa mig perfekt, chans att tjäna lite extra pengar plus att det inte var så många timmar i veckan, men jag håller tummarna iallafall :)

Ja detta får räcka nu ska jag se den nya filmen 21 jump street med Channing Tatum :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0