Slutet på mars...

... närmar sig, och är snart förbi. Har gått och blivit sjuk här på senaste dagarna gick hem från jobbet i torsdags och sen var jag hemma i fredags och kände mig bättre så jag jobbade i lördags (dumt) åkte hem efter jobbet klockan 15 och däckade i soffan, Mathias kom hem vid 9 snåret från jobbet och vi började kika på en film när jag somnade sittandes i soffan, kände då att det var dags att lägga sig på riktigt, så vart de och jag har varit hemma måndag och tisdag denna vecka. Dock blir de jobbet imorgon, känns väl så där...

Slutspel är det också, Brynäs förlorade igår :( men det är 6 matcher kvar och det är en bit kvar. Blir att se matchen i soffan imorgon och på fredag ska jag till gävle för skåda matchen på cheers med mina keepers!

Just det, jag fick tillbaka på skatten också :) Sjukt skönt har ju massa grejer man vill göra med pengarna räcker inte till allt inte. Appropå det så har jag inte tagit någon semester iår, för att tjäna lite extra pengar :) Tänkte dock försöka ta ledigt en torsdag och fredag också se till att ha lördagen ledig. För då kan man ju göra nå roligt då. För vi får ju hela semesterlönen i juni och sen får man ansvara själv för att ha lön när man har semester liksom :)

Jag tror att jag nöjer mig med denna lilla text idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0