Mars

i dag är de 5 mars och måndag, första dagen på veckan! I morse blev det ingen träning, var för trött helt enkelt! men imorgon tänkte jag dra mig till gymmet för lite kondition :)

Jag har tänkt på det där med yrken och det är så otroligt många yrken jag vill hålla på med, jag kan absolut tänka mig att när jag blir äldre som 35-40 utbilda mig till ämneslärare på gymnasiet, det jag tyckte om med mina lärare på handel var att alla hade jobbat med grejerna de undervisade, och det äe exakt det jag vill sen! Men innan de kan jag tänka mig att jobba i butik men dock som något högre än bara butiksbiträde, jag ksn tänka mig att vara butikschef och ha hand om budget, scheman och så sådant ansvar. kan tänka mig att jobba med skyltning/exponering och marknadsföring i alla dess former.

jaa nej men jag orkar inte skriva nå mer om de här nu... kanske sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0