Invägning och mätning

Igår började jag med en pulverdiet som ska förhoppningsvis sätta fart på mitt nya sundare liv :) Ska köra i två veckor med att äta frukost på 2 ägg och sedan dricka shakes 2 gånger om dagen som lunch och middag, har köpt på mig 3 olika smaker och dom smakar faktiskt gott, så jag hoppas att det går bra denna gång :) Plus att jag ska dricka massor av vatten 2-3 liter om dagen :) Många som kör dieter ändra ju inte livsstil efteråt utan går tillbaka till gamla vanor, det är ingenting jag har tänkt göra. Och på dessa två veckor hoppas jag tappa minst 5 kg :) Och då blir man piggare på att röra sig också :) Under 2012 hoppas jag tappa 15 kg :) Mer detaljerade mål har jag för mig själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0