Skottdagen

I dag är det sista februari och eftersom det är skottår så är det 29 februari, händer ju bara var fjärde år så det är ju lite roligt.
I dag bestämde vi oss för att möblera om i butiken igen, vi kände att det var ett bättre flöde i butiken som det var från början med kassan längst in i butiken och så ska vi ta tillbaka allt nu, dock med lite justeringar :) Så det känns roligt med lite förnyelse nu när de börjar bli vår :) Jätteroligt!

Jag har börjat träna på gymmet igen, men jag kör på morgonen istället för efter jobbet, och det känns så jävla skönt! Om jag ska träna efter jobbet å hinner jag gå hela dagen och komma på anledningar till att inte träna och det blir så sent, först slutar man 18 och ska man hinna med ett shysst pass så är man inte hemma försen 19.30 typ. Istället kör jag kondition på morgonen innan jobbet, sen tänkte jag addera några styrkepass på helgerna. Trivs mycket bättre att träna på helgerna istället för i veckorna! Jag vet att många vill vila på helgerna men det är då man kan ta tid på sig och verkligen köra 2 timmar utan att det blir sent, man har liksom hela dagar på sig att träna!

Någon kost har jag inte ändrat på, äter som vanligt. Fast jag tycker att LCHF är underbart och verkligen funkar så är det liksom ingen kost som jag känner att jag vill leva med riktigt, för så fort man "fuskar" med lite kolhydrater så får man magknip, huvudvärk. Jag tänkte försöka med undvika de största kolhydratsbovarna och sikta mer på proteinrik kost för det är ju de som gör en mätt.

Just det, eftersom det är sista dagen denna månad så gör vi månadsavslut och åter har vi ökat. Vi ökade rejält i januari och nu ökade vi lite gran :) Hellre liten ökning än minus :)

ja det var lite text så detta får räcka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0