Lördag 18 Februari

Mmmmmm. 18 februari är det idag och det är lördag, min lediga lördag! Har planer på att tvätta någon maskin med tvätt och sen tänkte jag iallafall åka ner till butiken och rensa upp lite. Har massa grejer där som ska hem hit så jag tänkte städa lite gran :) Också måste jag skylta klart i fönstren för vi har haft Handel Trainee elever som har skyltat åt oss och nu har dom avslutat den kursen å då får vi göra det själva. Det är ju också roligt tycker jag men det har varit skoj att ha haft andra ögon att skylta med om man säger så, dom är så sjukt kreativa dessa ungdomar (fy fan va gammal jag låter)

Igår hade vi Helene å Erik här på mat och det var mycket trevligt! :) Man lär göra flera sådana grejer tycker jag!

Nästa helg åker vi(jag, mathias, angelica, andreas) till Stockholm för att gå på Robert Gustavssons revygrej och det ska bli jätteroligt, dock åker vi hem på lördag men vi pratade om de att när vi ändå är i Stockholm så kan vi väl göra nå mer, så vi funderar på att ta en 24h kryssning medans vi är i Stockholm :) Vi får se hur vi gör!

Ja nu ska jag slänga i en maskin med tvätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0