Februari

Ja det är ju som sagt nytt och och det kommer förmodligen gå så sjukt snabbt som 2011, känns som att de kommer hända mycket roligt även under detta år!
Man har några saker man ångra under 2010 men nu är de bara bita i det sura äpplet och göra de bästa av saken! Det blir vad man gör det till har jag hört.... Ja men nu till något helt annat, nästa tisdag alltså den 14 februari är det dags för alla hjärtans dag och våran 8 åtta årsdag :) Vi brukar alltid hitta på nånting så nu ska vi på hockey och innan de ska vi äta på church :) Inget speciellt men det är ändå något man gör tillsammans och det är det som är viktigast tycker jag :) Sen om vissa väljer att åka världen över eller myser hemma i soffan är ju deras val, jag lovar att hade jag haft ekonomin till att åka vart som helst med min käresta så hade jag gjort det med, men uppskattat den tid man hade hemma i soffan med den man älskar mest!

Imorgon torsdag så fyller våran lilla Elvis 3 år :) Stort grattis till han!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0