Trädgårdsplaner

Våra trädgårdsplaner som vi har från och med i år och frammåt är många och jag tänkte bara skriva av mig av några :)
Som jag beskrev tidigare ska vi bygga ett däck med spalje för insynsskydd och för att det är fint :) Det kommer nog bli supermysigt och längre fram ska vi glasa in hela altanen med hela glaspartier och några med skjutfunktion, kommer nog bygga ner ett litet soldäck så vi kan ligga å jäsa på :) Vi vill ta bort den gamla fula asfalten på infarten och lägga grus istället, måla om grunden på huset och gräva om stenarna runt om samt nytt grus runt grunden, plantera fler fruktträd som plommon, körsbär och fler bärbuskar som vinbär, krusbär. 

Fylla på häcken med fler plantor så den jäklen växer till sig någon gång och blir tät, Mathias klippte ner den så fruktansvärt mycket första året vi bodde här för den var helt övervuxen och inte tät ända nerifrån utan bara upptill. Det börjar komma nya men de går för sakta så vi vill sätta ner nya skott så de tar sig :) Minns inte vad den heter men det får man fram ganska lätt ju :) Skulle egentligen vilja sätta en thujahäck eller högt plank men de har jag inte disskuterat med karln så :)

Ja men det var väl lite pläänz :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0