Påskdagen

Söndag är det och det är påskdagen :) Vi har spenderat denna lediga dag ute i Skommarhyttan ute i Torsåker någonstans, ätit lunch och en supergod tårta. Kom hem runt 17 tiden och började röja i vardagsrummet, alla som har varit här vet att vi har gröna och vita gardiner i alla fönster, nu tog jag ner alla gröna och satte de vita längst fram efter ha strykigt och ångat alla... PJU, nää men det blev riktigt bra, flyttade om blommorna också, så det blev ett helt annat rum faktiskt. Ska köpa nya blommor också, vi har bara en kruka i fönstrerna och jag tänkte att vi skulle ha någon klätterväxt som fick krypa på någon ställning, en rund, ett hjärta eller något annat. Ska kolla vad det finns för fina. Vill ha samma i alla fönster. Plus att jag skulle vilja ha nya lampor också, större lampskärm och högre fot. :)

Nu är de klart att Brynäs möter Skellefteå i finalen och jag tror de kommer med 4-1 i matcher till Brynäs sen är guldet hemma i Gävle igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0