Happy easter

Påskafton är de och vi har varit hemma hos mamma och ätit mat :) Jag åkte hem ganska tidigt eftersom jag fortfarande är lite halvsjuk och då blir de jobbigt med mycket folk och alla som pratar högt. Mathias blev kvar och tänkte åka och hämta han när han vill hem eftersom jag inte drack något ikväll, känner bara för att bli frisk nu och med alkohol i kroppen tror jag att det blir jobbigare för kroppen att återställa sig. Hoppas han ringer snart så slipper de bli så sent. Imorgon ska vi till Mathias systers killes föräldrar (hängde ni med?) för att äta med mat förstår jag :) Jag har aldrig träffat dom så det ska bli trevligt, vi var ditbjudna på midsommar tror jag det var men då hade vi ju en egen liten fest :)

Appropå midsommar så vet jag inte hur de blir iår, jag vill åka bort typ Öregrund, Åland eller dylikt vill bara härifrån, så jäkla trött på att vara hemma med samma folk jämt. Plus att är vi kvar i Sandviken blir de fest hemma hos oss och jaa man vet ju hur de slutar. Därför vill jag bort och bara göra annat.

Nu är man ledig söndag och måndag och det är helt underbart, ska verkligen ta tillfället i akt och rensa ur mina bokhyllor på massa skitböcker typ som Göran Perssons självbiografi :) Haha massa böcker jag har fått från jobbet som jag tänkte slänga så man får plats med böcker man verkligen vill ha och kommer läsa. :) Håller på med tredje boken som Lars Kepler har skrivit Eldvittnet, har kommit en bit men de tar ju sån tid för mig att läsa ut en bok för jag tar aldrig mig tid att läsa, prioriterar annat. Kanske ska ta en timme imorgonkväll :) Sen efter denna blir de Sankta Psyko av Johan Theorin, verkar riktigt bra och läskig så vi får se vad de är fla :)

Nu får jag hoppas att Mathias ringer snart så får vi se hur sent de blir ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0