April April

2 April står det i kalendern :) Vips liksom, vad är nytt... Hm... Dagarna blir längre och det är underbart att det fortfarande är ljust ute när man slutar jobbet klockan 18.00, snart kan man gå direkt till uteserveringarna och ta en cider efter en tuff jobbdag ;) Längtar med stort L, Brynäs spelar semifinaler mot Färjestad och de leder semiserien med 3-1 vinner dom imorgon(tisdag) så är de i final och det gillar vi starkt här hemma. De spelar ju varanann dag och då brukar de vara fullt hus här hemma :) Soffan full med Brynässupportrar som skriker för fulla muggar, jag älskar de, att vi alla (de flesta) samlas och umgås, kollar på hockey och pratar massa. Man ser ofta i serier ett stort kompisgäng som de oftast handlar om som jämt umgås tillsammans också tänker man sådär vill jag också ha det, men då kommer man på sig... men vänta nu, jag har det ju sådär :) Älskar det, man borde uppskatta sina nära och kära mer iallafall jag...

Det snöade idag... vad ska man säga liksom, det har varit tokfint och jättevarmt flera dagar nästan veckor också kommer de snööö. Vill bara att solen ska vara framme jämt nu för tiden så man får lite energi och att kanske känna sig lycklig. Älskar när man känner sig lycklig och det gör jag extra mycket när solen är framme :)

Imorgon (tisdag) ska vi till våran revisor för företaget och disskutera kring framtiden och jämnföra statistik samt kolla siffror, ska bli spännande att se hur mycket plus vi gör i företaget jämnfört med 2011s siffror. Vi ökade litegran under 2011 så vi får se nu då om vi ökar nå mer :)

Jo men de vart lite text idag mä :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0