Aktiv

Ja men jag har gått och blivit aktiv på bloggen igen verkar det som :) Vaknade imorse av att Mathias har gått och blivit magsjuk av nå slag. Men nu 6 timmar senare mår han som vanligt, så det måste ha varit något han hade ätit men Angelica blev exakt likadan imorse. Skumt. Jag klarade mig :)

Mycket att planera för framtiden också, hemligt än så länge men inom kort så blir de officiellt :)

Håller på att planera trädgården också, mot grannen längst bort på gräsmattan ska vi bygga ett däck, med plats för stolar och bord. Och mot grannen ska vi göra en lång spalje med massor av klätterväxter som rosor, Klematis och murgröna kanske :) Det kommer bli supermysigt tror jag, sen även inreda med tyger/myggnät, lyktor och massor med krukor fyllda med blommor. Möblerna hade jag tänkt mig en loungegrupp i rotting samt ha en lång sittbänk med förvaring för kuddarna och sånt. Det kommer bli sååå bra tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0