18 april

I dag är de 18 april och det är en dag som två väldigt nära vänner fyller år :) Grattis till dom båda! <3 Har varit ut och ätit med en utav dom idag, vi var ett gäng på 8 st som käkade på Napoleon i Sandviken, kom precis hem och har tagit mig en lååång dusch. Jag har haft ont i huvudet heeela dagen och hade lust att åka hem direkt efter jobbet men tillslut bestämde jag mig för att hänga på. Ska till födelsedagsbarn nr 2 på söndag för att fira henne :)

Det blev också vår för någon månad sedan men nu verkar den vara över och hösten har kommit tillbaka :( Ogillas! Vill ju inviga mina nya sommarskor jag har köpt :)

Har förövrigt äntligen börjat blivit frisk efter 4-5 veckors ordentlig förkylning som avslutades med en härlig bihåleinflammation och efter en veckas kur med kortisonnärspray har jag blivit pigg. Tänkte ge det 2-3 dagar till innan jag börjar köra på gymmet igen. Så sjuuukt less eftersom jag hade kommit igång så jävla bra med att gymma på morgonen också går man å blir sjuk. Nä nu ska de bli ändring på det!

Mmmmmm. å sen då!? 6 finalen i morgon mellan Brynäs - Skellefteå och eftersom Brynäs jävla skitregel att man som medlem får köpa ÅTTA biljetter på förköpet gör ju att alla köper på sig och vissa blir helt utan, både jag och Mathias är medlemmar men när vi skulle in å köpa igårkväll var dom slut. Detta gör mig vansinnig då folk lägger ut köpta biljetter för 300:- på Blocket för 2500:- det är ett jävla skämt! Hoppas att dessa blir makulerade som ligger på Blocket. Eftersom vi blev utan och inte får se matchen i Läkerolen så bokade vi bord på Harrys och ska se matchen där. Ja det är väl det. Och vinner inte Brynäs imorgon hemma så tror faktiskt jag att det är mer eller mindre kört. It aint over 'til the fat lady sings.

Detta får räcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0