Mitten på september

Dagarna går så fort att jag glömmer bort min lilla blogg här. Jag har väl egentligen ingenting speciellt att skriva om... Skriver oftast hur jag fördriver mina dagar och mina framtidsplaner liksom och det är ju för min egna skull jag skriver sen kanske de en någon liten själ som läser :)
Köket är klaaaaart :) Eller ja nya kaklet är på plats och nya diskmaskinen och fläkten ska dit, det lilla sista som att foga ska också göras innan de nya grejerna åker på plats. Och dom är jäkla luckorna ska ju få sig en omgång dom med :) Kommer bli så fint när ALLT är klart, kommer bli underbart kök :)

Mina favoritdamer har åkt på semester till Alanya, samma ställe vi var på studentresa vi tre. Vi hade de såååå underbart härligt och jag önskade verkligen jag kunde följa med även idag men det gick ju inte. Varken tids- eller pengarmässigt. Jättetråkigt för jag behöver och är värd en semester!

Och kosten hur går det? Jo det går bra kan jag tala om. LCHF är the shit och det funkar verkligen trivs otroligt bra med det!!

Ja men jag tror detta får räcka for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0