Måndagskväll!

Man måste älska måndagarna alltså. NOT! Kan vara den drygaste dagen på hela veckan. Jobbigt att kliva upp på morgonen och massa jobbiga saker. Men dagen är över och det är jag glad för den har gått himla fort, jag kom hem och middagen var igång, köttfärslimpa med en jättegod röra till. Vi har börjat äta enligt LCHF igen och Mathias är är med på noterna :) Det var han inte förut när jag åt enlig det så det känns skönt att vi kan stötta varandra :) För jag tror verkligen på den kosten, helt och hållet för allt känns så logiskt för mig. Och idag körde gruppassen igång igen (på jernvallen) sjukt bra och rolig träning men jag är fortfarande förkyld och kände att det var lite för tidigt för att börja träna så jag väntar några dagar till men kortet har vi löst ut iallafall :)

Mathias jobbade extraskift i helgen, två eftermiddagar fast han var ledig och hans ordinarie pass började idag med förmiddag plus att han har tagit åt sig två extranätter ons & tors plus att innan de på samma dag jobbar han eftermiddag. Så han han jobbar mycket nu och som pricken över i:et kommer han ha FEM nätter på raken. De gillas inte. Anledningen till alla extraskift är för att vi ska byta tak på huset nästa sommar så vi (läs han) känner att vi ska spara så mycket som möjligt nu. Vilket är hemskt svårt för mig eftersom jag bara har en halvtidslön och kan inte jobba mer än vad jag gör.

Just det vi har en bil att sälja också, en liten jävla volvo 460 tror jag det är. Mathias köpte den av Andreas som skulle skrota den och det skrek i Mathias bilhjärta så han köpte den för en billig peng och har lagat upp den och ska nu sälja den. Sjukt billig bil att äga och köra med tror han ska ha 10 papp för den!

Nu ska jag kolla på Svenska Hollywood Fruar, man kan inte inte älska Maria Montazami! Och den där Gunilla, vem är hon och hur kan hon ha såååååå dryg röst! Men man älskar ju att störa sig på folk!

Ja thats all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0