7 september

Det är onsdag och jag har uppdaterat varje den denna vecka :) I dag har vi haft extraöppet fram till klockan 20.00 :) Alltid roligt med lite saker som händer på stan :) Och det ger ju alltid bra resultat :) Och de flesta butiker har öppet vilket är roligt och alla har bra erbjudanden för att försöka locka ner så många som möjligt på stan :) Vi ringde ner mamma och moster och medans de hade all kontroll så gick jag och Angie på stan en sväng och in på Crispin där de hade 100:- rabatt på alla skor om man handlade för över 500 tror jag det var både jag och A passade på och köpte oss ett par varsinna skor men olika dock :) Mina var ett par låga kängor med lite klack och dragkedja :) Kommer användas flitigt!

Mötley Crue den 14 december i London! Who is with me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0