3 september

Ny månad är det, september alla redan och man undrar ju vart fan tiden tar vägen alltså. Whats new? Jo våran inneboende och min syster samt bästa vän Angelica har lämnat oss, hon har skaffat egen lya och därför flyttat ut ur vårat hem. Det känns underbart på ett sätt och det är ju att äntligen efter drygt ett år har jag och min sambo nr 1 fått tillbaka vårat gemensamma liv det var på tiden om man säger så. Samtidigt tycker jag det är lite tråkigt för de dagar Mathias har eftermiddag och natt så har jag inte henne här längre. Jag har ingen att säga god natt till när jag går och lägger mig. Men det är faktiskt 2011 och vill jag säga god natt så kan jag ringa henne men å andra sidan så är jag vuxen så det kanske inte behövs :)

Just det vi har börjat skjuta pistol :) Bara skjutit 2 gånger ovch bara en gång kvar på nybörjargångerna men det drar igång i vår igen :) Det är sjukt kul och vi kommer nog fortsätta med det!

Ja de blir en kortis idag!


Kommentarer
Postat av: Helene

Med så här långa uppehåll mellan inläggen accepterar jag inte korta inlägg ;)

2011-09-03 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0