November

I dag är ingen vanlig dag för idag är de min födelsedag :) Hurra hurra hurra :) Var ett tag sedan jag uppdaterade jag har haft så mycket annat i tankarna...

Det är iallafall november och allt rullar på som det ska förutom att vintern inte är här ännu, vart är den kan man ju undra. Vi säljer ju inga jackor liksom, det är dom som ska säljas nu! Det är ju dom som gör att man överlever höstens och vintern inkomster. Men det går segt i hela landet nu eftersom det fortfarande är plusgrader. Personligen älskar jag att de fortfarande är höstväder men affärsmässigt gråter jag av förtvivlan... Vi kan ha köpt lite fööör mycket på tjejsidan men man lär sig av sina misstag och vi har hållt i rejält inför vår/sommarsäsongen! Ser verkligen fram emot att få plocka upp alla vårordrar! Alla härliga färger som kommer komma hem, plus att vi har bytt ut lite märken... Tänkte att jag lägger upp lite bilder på alla härliga sommarkläder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0