Måndagskväll!

Det är fortfarande November... Det är fortfarande för varmt ute... Vi säljer fortfarande inga vinterjackor... Jag blir tokig... Jag är helt desperat...

På tal om något roligare så är de dags för vårat 1-årsjubileum i Gallerian och i min o Angelicas regi. Vi kommer ha superbra erbjudanden som det liksom inte går att missa. Har också lite planer på ombyggnation i butiken, vi vill ta ner väggen in till lagret och göra butiksyta där samt flytta lagret så klart. Plus att vi vill ha inbyggda provrum och öka till 3 iställer för 2. Jag vill detta så gärna och försöker hela tiden komma på något bättre och roliga kampanjer men det är svårt att komma på något bra ibland.

Denna vecka är det fullt upp efter jobbet, imorgon ska vi hem till pappa för en försenad fars dag. På onsdag blir det Twilightbio och på fredag ska vi på hockey.

Nu ska jag kolla på NCIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0