Maj!

Ja det var någon dag sedan jag uppdaterade. vad har hänt på senaste? Jo det gar varit sista april och det vet vi alla att man firar med lite fest :) Sagt och gjort så drog vi ihop en skönt gäng hem till oss och grillade, försökte spela kubb, och drack alkohol i massor kändes de som. Gick dock och la mig ganska tidigt 1.30 tror jag klockan stod på. När jag kelv upp på söndagsmorgonen vill jag kasta mig framför tågspåret, FYFAN hur de såg ut här. Men med Angelica och Mathias hjälp var det gjort på 3 pisskvartar och då hade jag torkat golvet två gånger också! Sjukt skönt med diskmaskin iaf :) Tomma flaskor ÖVERALLT så det blev några kassar med flaskor brukar och massa skräp.

Ja vad var det med jag ville ta upp? Eeh? Jo vi har ju börjat gymma igen (på tiden jag vet) men det går skitbra men igår när jag och L-M körde på Crosstrainern (körde en mil) så stod jag framför en fläkt som blåste rakt i mitt ansikte så jag har lite halsont idag tyvärr...

Nu blir de käk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0