Tisdag 15 mars

Dagarna bara går och går, hinner knappt med det man vill göra. Det är skiiiitsegt i butiken men det är ju denna mellanperiod när det är för kallt ute med jättefint väder som folk inte vill köpa kläder. Fortfarande rea på höstgrejer och vi kör mars ut sen blir de arkiverat :) Upp med nya bord och nya vår/sommar kläder :) Eftersom det är så otroligt lugnt ska vi försöka kicka igång det med lite erbjudande, bland annat har vi 100:- rabatt på Blendjeans, det har gått iväg några stycken hoppas alla försvinner snart :P Eftersom vi inte längre ska köra med märket Blend. Sen ska vi köra på "Veckans Erbjudande" fram till maj, jag gjorde ett schema fram till v.20 tror jag det var. Nytt plagg varje vecka som prissänks :) Ett plagg på dam och ett på herr :)

På torsdag drar vi till Borlänge för att kika på Rut m.fl. Höstkollektion2, dock ska vi åka din med plånboken stängs och plocka ut dom riktiga gobitarna!

Nog pratat om jobb :) Förhoppningsvis är semestern inbokad också v.27 & 28 blir det tillsammans med Angelica, dock inget klart besked från bossen men hoppas hoppas! Vi har lite sommarplans; Jag, Angelica och Jenny tänkte åka och fjällvandra några dagar, lätt packning och bara mysa med frisk luft och lite motion :) Samt tänkte vi Videoblogga under tiden, dock vet jag inte hur jag ska göra med batteri i telefon eftersom den drar ganska rejält om man ska dona med kamera, plus att den dagliga användningen med musik, facebook och massa annat skoj :)

Några andra semesterplans har jag inte, de är svårt att planera då det inte finns så mycket tid över när man har eget och inte liksom råd att ha någon sommarjobbare. Men hoppas det ger lön för all möda (kan man säga så) man lägger ner.

Nu ska jag ta ett varv och kika om det ska städat någonstans i huset innan det är dags för BigBrother :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0