Sista mars

Nu är det ju sista mars och jag har sagt det förr och jag säger det igen, faaan va fort det går. Känns som att man inte hinner med ett jäkla skit, för de går så jävla fort. Har egentligen en massa att göra men det finns så mycket som toppar priolistan så man hinner inte med det riktigt.
Iallafall så vad är aktuellt? Jag träffade mina underbara tjejer igår (onsdag) vi fikade lite och tog igen lite snack eftersom Helene har varit i Thai i 2 veckor, kan  ju tala om att det inte toppar min resemålslista, det var ju bara horor överallt och jag gillar inte horor riktigt...

Just nu håller vi på att laga middag och matlåda till imorgon det blir lax, skagenröra och kokt ägg. Kommer nog smaka underbart!

Det var allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0