Onsdag 23 Mars

I dag har jag jobbat som varje vardag :) Sitter nu hemma hos mamma och tänkte springa på löpbandet :) Lär ju laddda till Vårruset 2011 :) Sträckan ligger ju på 5 km så både jag och Angelica tänkte springa 5 km nu och sen målet blir ju Vårruset :) Hoppas att bättra tiden då :) Min plan är att springa 1 gång i veckan de 4-5 första veckorna och sedan börja med 2 gånger :) Mitt mål är ju att få en bättre tid än den jag får idag, helt jävla otränad :) Sen förhoppningsvis är man lite bättre tränad då :) Det går av stapeln den 18 maj

Jobbar hela veckan nu fram till lördag som vanligt, det enda som är planerat är att vi ska gå ut och äta på Church Street :) Babak våran vän har fyllt år och vi tänkte bjuda med han på Church :)

Mathias började med trappen ner till källaren igår, gjorde mallar till golvmattan som ska läggas i trappstegen :) Bad han även fixa min och Angelicas cyklar så vi kan börja cykla till och från jobbet :) Det är ju helt bart på vägarna men dock lite grus, men de gäller väl att inte komma för fort i svängarna :) Och eftersom det är helt bart så kan man ju även springa ute snart :) Underbart att springa ute, hatar att springa inomhus på band för man ser ju inget nytt utan bara samma vägg eller vad det nu är man tittar på medans man springer :)

Nu är det min tur att springa :) Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0