Måndag 21 Mars

Ny vecka eftersom det är måndag :) Vad har jag gjort i helgen? Fredag, hemmakväll med Angelica vi kikade en rulle och tog det piano :) Lördagen var det en planerad utgång men det blev ändrade planer och jag hade en hemmakväll i min ensamhet, jag fick välja vilken film jag vela och gjorde exakt vad jag kände för :) Underbart att ha lite tid för mig själv, självklart älskar jag att umgås och träffa folk men den där lilla tiden för mig själv är sååå viktig :) Söndag, bandyfinalen i all ära, tokbra och spännande match. Soffan full med skrikande tjejer :) Vann dom var det utgång som gällde, men jag kom liksom inte igång och jag hade annat i tankarna så jag vinkade av brudarna vid 23.30 sen gick jag och la mig :) Så fort vi vaknade på söndagsmorgonen så tog jag och Angie en promenad på ca 1 timme :) Gick hem till mamma och hon gjorde frukost <3 :) Åkte hem till oss igen och lagade mat och sen var det som sagt bandyfinal :) 

Ja det är fortfarande måndag och min dag i dag har varit morgonpromenad, Not nakd 10-14, Bokia 14-18 och nu har vi precis ätit smörgåstårta å kikar lite tv :) Big Brother kl 22 sen blir de kojan :) Det väntas morgonpromenad i morgonbitti å :) Om jag kommer upp vill säga, i morse gick de ju bra :)  

Kikade hur mycket jag skulle få tillbaka på skatten :) Viiiiilken överraskning!! Nu blir de en gaddning till :) Sen kanske de blir till att fylla läpparna :) Sjukt sugen på det med faktiskt!

Jaja nu ska jag lägga upp lite bilder på Not nakds sida på Facebook :) GILLA DEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0