27 Mars

Söndag... Började dagen med att städa lite gran; toaletten nere, dammsög undervåningen och vädrade ut. Sen hann jag inte så mycket mer för jag blev upplockad av Susanne för vi skulle till Hofors och fira Mathias mamma som fyllt år. Kom hem rätt så tidigt därifrån och tänkte att vi skulle fortsätta städa jag o Mathias, MEN han skulle ju såklart se hockeyn så jag fick småstäda själv och inte ville man göra mycket ljud ifrån sig och störa honom i matchen. Känner också att när vi är ledig sååååå sällan ihop vore det roligt att göra något tillsammans också! Därför har jag nämnt att vi kanske ska umgås mer nästa helg då han är ledig. Dock kommer jag inte säga ett knyst mer.

Sjukt rastlös är jag också, jag har målat naglarna...

Mååste hitta på något att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0