16 mars

Onsdagen har sprungit iväg idag, jag hade förmiddagen på Not Nakd och sen hade jag eftermiddan fram till stängning på Bokia där jag hade massa att göra plus att ha kassan emellanåt. Fast jag har sagt till min chef att nu när jag har gått ner på halvtid och endast jobbar 4 timmar om dagen så kommer jag inte hinna med allt som jag har gjort förut, det ska beställas pennor, fyllas på ur lådor, pappersbeställning, upplockning och inleveranser av kort jaa listan kan bli längre och för att kunna göra jobbet 100% och göra det fullt ut så måste mitt ansvar kortas ner, dock inte ännu. Jag hinner ju inte med att städa i alla hyllor och vrår nu när allt arbete lät göras när jag är där.

Som sagt så gillar jag när det är fullt upp och att jag vet vad som ska göras men det är fööör mycket!

Just nu sitter jag i soffan och halvkollar på hockey, jag har två karlar breve som skriker halsarna av sig, tydligen skiiiitspännande mellan Brynäs och Färjestad.

Imorgon åker vi till Borlänge och kollar på inköp inför hösten :)

Det blev ett kort inlägg ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0