Semester...

... är ju hur skönt som helst under sommaren, just nu har jag och Angelica semester från Bokia men vi måste ju ändå jobba i våran butik. Känns både bra och dåligt, just för att jag skulle gärna vilja vara helt ledig och ladda batterierna och njuta av solen och sommaren. Men det är ju ändå mitt egna ställe och jag älskar att vara där och försöka göra allt till det bättre för målet är ju att kunna sluta helt på Bokia och bara fokusera på våran alldeles egna klädbutik.

Ja som sagt semester är det ju och vi har ett jobb mindre att tänka på, vi har fixat ersättare på lördag för oss och Linda-Marie fick ledigt från the bookstore, så på lördagmorgon styr vi kosan mot Åland och ska tälta en natt, vi åker hem med senaste båten från Åland på söndag och vi alla hoppas på en trevlig liten tripp :) Men det kan inte gå fel, vi har alltid skitkul ihop och jag tror vi kommer ha det i helgen också. Vi har ett tält med 3 "sovrum" så vi har ett varsit rum :) Och det är ju toppen med tanke på att det är ju 2 singlar med :P Haha nej skämt åsido :)

Ja vad mer kan jag skriva om, har jag skrivit om att vi ska till Stockholm nästa helg? Isåfall gör jag det nu och det är jag, Angelica, L-M och Jenny som drar mot huvudstaden en helg, det hela började med att jag och Angelica skulle skjutsa ner Mathias, hans syster och hennes kompis till Arlanda för dom ska flyga upp till stugan dom har i Finland, och vi fick för oss att vi skulle ta en weekend där som sista helgen på semestern. Vi fick med oss 2 brudar till och vi bokade ett jättefint hotell mitt i stan. Minns inte vad det heter och orkar inte ta reda på de heller :P

Så nästa fredag blir det Angelica och Jenny som skjutsar ner dom till Arlanda samtidigt som jag och L-M jobbar båda till klockan 14.00 sen tar vi tåget från Gävle till Stockholm C där vi blir upphämtade av de andra två, eftersom 3 kliver av vid Arlanda och åker båt hem veckan därpå så finns det ju plats i bilen på vägen hem för oss :)

Så nog hinner man med något på semestern iaf, men min största plan var att gå på Getaway i Gävle men det kom annat imellan och det var inget band jag blev helt överlycklig av att se så det fick fan vara. Ber till rockgudarna att Mötley Crue kommer till Gävle nästa år, men det känns som att jag endast kommer få drömma det tyvärr. Men OM så minns ni vart ni läste de först ;P

De fan va långt de blev, detta får räcka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0