Första fucking juli

Sist jag skulle uippdatera försökte jag från min iPhone men det gick inte så jag skriver nu istället :) Vad har hänt? Hur ser de närmsta veckorna ut?
Jo så här; det har blivit ny årstid nämnligen min favorit SOMMAR. Dock har jag inte fått tagit del av de underbara soldagarna utan jag har jobbat dagarna ut och dagarna in. Eftersom jag jobbar dubbelt så finns det fan ingen tid till annat än jobb och lite hemmagrejer! MEN imorgon lördag är sista dagen på Bokia innan både jag och Angelica går på två veckors semester från Bokia och det innebär att vi får vara lediga mycket mer från Not nakd då vi oftast står ensamma i butiken!

Det har varit midsommar och vi hade skiva hos oss, köpte ett partytält på 40 kvm bjöd in både kända och okända ansikten men jag hade skittrevligt och roligt. Dock var det någon mutter brutta som jag hade lust att slå ner men det är en annan historia.

Vad mer, semestern börjar på måndag och det blir lata dagar framför oss förutom näst nästa helg då vi brudar drar till Stockholm. Skjutsar ner Mathias till Arlanda då så vi passade på att ta en weekend i fina Stockholm. Vi har Grönan, krogkväll, bio på Heron City och shopping inbokad. Så det kommer bli toppen toppen. Det blir jag, Angelica, Jenny och Linda.

Ja vad fan mer är nytt? I helgen blir det Ockelbomarknaden och det har ju blivit tradition, så vi drar till Järbo imorgon eftermiddag och därifrån kl 18 till Ockelbo för en förskiva, sen blir det karuseller och Öltält.

Ja det får fan räcka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0