Sommaren!

Snälla sommaren kom tillbaka!!! Låt de blir sommar 2012 snart. Längtar efter allt skoj som ska göras! Känner mig ganska desperat eftersom jag skriver detta i mitten på december och det är en vecka kvar innan jul... Vi har massa bra planer att genomföra. Vi måste ta en till Ålandtripp och denna gång blir de lätt en stuga! Inge jävla tält med insekter också ska man stappla in i en liten sovalkov full och jävlig!! NEJTACK inte en gång till. Sover hellre i en vanlig säng och inte på marken i en luftmadrass som pyser som förra året. Och kanske lite bättre framförhållning nästa sommar än denna, vi kom på några dagar innan att vi skulle åka haha de blev lite haffigt. Men det är inte bara det jag har att se fram emot, det är massa mer, som att vi ska se Mötley Crue.. Hoppas jag iallafall och att inte Mathias har ändrat sig angående det, inte för att jag har lust att vara där alla dagar men dagen Mötley spelar ska jag stå där! Sen efteråt kan man göra annat skoj, kanske åka över till Danmark och kolla hur det ser ut där :) Ja det finns ju massa man kan göra :)

Ja det börjar dra ihop sig för den här dagen också! Lägger mig dock ensam ikväll för Mathias har natt inatt :(

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0