Julnatta...

... vilket skämt, eller nej det var väl inte roligt med det bara att det dog ut vid halv åtta sen var de tokdött i hela gallerian. Läser ju överallt att julhandeln är död och inte har startat för någon, vad detta beror på har jag inte en aning om. Men jag önskar iallafall mest av allt i julklapp att det blir en jävla rush :)

Vi har en tävling nu i butiken att man kan vinna en DCväska och dessa brukar vara eftertraktade så det hoppas vi att vi får fler likes på sidan på Facebook och fler långsiktiga kunder :)

Torsdag imorgon och efter jobbet ska jag åka och sola :) Men innan vi öppnar ska jag och Rebecka på Game Stop äta frukost tillsammans på Selmas och det ska bli otrolig trevligt. Kul att göra nå annat än att stå i varsin öppning mittemot varandra och snacka :)

Osammanhängande idag och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0