Två inlägg på en dag!

Jävlar i min låda två inlägg på en dag, helt sinnes!

Kom och tänka på hur man är beroende av årstider när man har en klädbutik. Som privatperson vill man ha sommar så länge det går, men som butiksägare blir man skitglad när hösten och det kalla kommer för det innebär ju att folk handlar mer och varmare kläder om inte dyrare kläder för det är ju sant att en höstjacka kostar mer än en sommartopp. 
       
Är det en varm höst säljer man varken höstjackor eller stickade koftor(om det inte är en pippikofta) och är det en kall vår så säljer man inte sommartunikor eller blommiga klänningar. Därför hoppar och studsar jag av glädje när jag ser på vädret att det kommer kalla dagar framöver.

Men mitt hjärta gråter över att sommaren är över. Så det är med delat hjärta jag berättar att sommaren är förbi. Men jag är glad över att jag har ett innejobb under vintern och ett jobb överhuvudtaget :)

Detta får räcka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0