Påskdagarna är snart över!

Hej min kära blogg och den som läser!
Idag är det annandag påsk och vi är ju som sagt lediga på röda dagar och det känns amazing :) Att vara hemma och ledig på en måndag är ju hur skönt som helst! Lite långledigt har man ju fått och det är väldans skönt att kunna göra och tänka på annat än jobb hela tiden! I dag har jag inga större plans förutom den dagliga promenaden och att ligga och steka på altanen exakt hela dagen! Man lär passa på medans solen är framme och man är ledig! Väntar bara på Angie som fortfarande sover!

Alla som känner mig vet att jag alltid kollar på olika hem och hus för att få inspiration till mitt eget och igår hittade jag ett hus som jag vill ha, ligger i Barrsätra och är sjukt orustat men för en ganska billig penning. Både jag och Mathias blev intresserade av detta hus så vi kanske ska boka en visning. Nu säger jag inte att vi ska sälja det hus vi bor i och flytta! Vi vill bara kolla :) Det var dock lite mindre än vårat befintliga hus! Några kvm, men allt handlar inte om hur stort eller litet det är, det handlar om huuur man gör det! :)

Ja vad var det mer jag ville skriva om? Ville jag skriva om något mer?

Tror inte det så detta får vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0