Glad Påsk!

Ja det är påsktider i vårat land och det firar vi med massa ägg och godis, men varför? Är det inte en religös högtid? Är jag religös? Nej! Men det är ju tradition och jag gnäller verkligen inte för vi är ju lediga lite mer :) Tackar Tackar liksom! :)

I dag är det långfredagen och vi är lediga :) Det har vi firat genom att åka en sväng till Valbo och sätta sprätt på lite pengar, det blev bland annat en mysig lampa till hallen, några leksaker till missarna, en lövkorg, ett par klassiska mysiga vita tygskor, en söt liten klänning från h&m, ja det var väl det! Sjukt fint väder ute och karln tvättar bilen med Andreas. Jag undrar vad jag ska göra, funderar på att städa lite gran men det är ju så fint väder ute så de känns taskigt mot solen att skita i den. Haha! Kanske ska kratta lite och inviga lövkorgen :P

Hmm... Vi jobbar imorgon påskafton, känns ganska onödigt för jag tror inte de kommer vara en kotte på stan alla kommer vara hemma och koka ägg å frossa i chokladkaniner :) Jag är på the bookstore imorgon, där har man ju lite saker å göra iaf :)

Ja detta får räcka för idag!

Glad påsk och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0