April april april

Spelat mitt första badmintonpass på några veckor och det gick ju sådär, roligt var det iaf. Dagarna rullar på i rasande fart och det finns massa att göra. Min energi börjar sina men det blir ju ljusare om dagarna ochh jag måste bli bättre på lite morgonpromenader alltså! Ikväll ställer jag klockan :) Tvingar mig upp :)
What else is new?
I lördags gjorde jag min första utgång på evigheter, vi började med en spelkväll hemma hos mig :) Åt gott och spelade roliga spel :) Hade inga plans på utgång utan bara lite vinmys, ändrade planer blev det och vi åkte på en förkepa i Björksätra och sen mot Lobby för lite sväng på de lurviga. Avslutade kvällen vid halv 2 och åkte hem och dök i kojan.

Söndagen spenderades halva dagen liggandes i soffan och när klockan blev kring 15 tiden så åkte jag och Mathias med Helene och Erik till Göransson Arena för lite mässa :) Efter besöket tog vi lite "dagen efter" mat från Aga, guld värt :)

Nu håller vi på att kika på Flightplan som går på tv, sjukt bra film trodde att vi hade den men icke så vi får stå ut med reklamen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0