11 April

I dag är det första dagen på veckan, men den är redan slut. Dock måste jag ta och skriva om min söndag som jag hade fullt upp hela dagen. Alltid på söndagar vaknar jag ju tidigt, fick till slut upp min käre fästman. Gjorde något ärende och sedan åkte vi hem till Andreas å Emelie som har lilla Stella nu för tiden, myste massa med henne såklart man vill ju ha med henne hem :)

Eftersom karln hade eftermiddag åkte vi hem vid ett tiden så han kunde åka till jobbet. Jag åkte hem i min ensamhet eftersom våran inneboende (Angie) var hos mamma. Såg att grannen var ute och poade i trädgården så jag åkte hem till mamma och övertalade henne att komma och hjälpa mig :) Så vi sopade trottoaren, krattade häcken, hämtade massa fina stenar hos grannen, kastade ut snö, fixade med jordgubbsplantorna, fixade med hallonhäcken. Fast jag hade gjort av med massa energi så hade jag inte fått nog. Därför åkte jag med mamma när hon åkte hem, släppte av mig vid Statoil Högbovägen och gick hem, klockan var då 19.00 och kände mig fortfarande inte nöjd. Men jag gav upp och la mig en soffan efter en lååååång varm dusch.  

I veckan kommer det skitshyssta klockor, solglasögon, skärp i coola neonfärger, plus att det kommer ÄNTLIGEN hem skateboards från Sweet!

Detta får räcka för ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0