10 April

Söndag...
Söndagarna är ju den enda dagen jag är HELLEDIG, därför gillar jag att ha det planlöst av den enkla anledningen att jag kan göra vad jag vill på söndagar MEN jag vill också ha grejer planerat så jag vet vad jag ska ägna min kära söndag åt så man inte bara ligger hemma i soffan för då blir de sån jäkla ångest att jag vill dö.

I onsdags hade vi shoppingkväll i Sandviken och öppet till 20, det gav ganska bra utdelning tycker jag då vi hade ett bra erbjudande mellan 18-20, och i helgen har det varit vårmarknad i lilla Sandviken vilket har dragit mer folk ner på stan :) Väldigt roligt tycker jag!

I veckan borde vi få leveranser med accessoarer från MasterDis, skitcoola klockor, solglasögon, skösnören, skärp och lite annat smått å gott, allt kommer i neonfärger :) Allt detta ligger uppe på våran Facebook sida, gilla den och du hjälper oss att växa på Facebook :) Det är fortfarande lite klädleveranser som inte har kommit ännu, det som väntas är coola t-shirtar från Amplified med bandtryck på bland annat, Guns n roses, Mötley Crue(givet), Slash osv. Lite sommarklänningar från Rut m.fl som ska komma in, men det är ju liksom inte brådska med dom direkt :)
Vi funderar på att göra om (igen) i butiken, måla lite väggar för nu är det för "fint", vi ville ju ha det här lite ruffa inrycket så vi funderar på gråa väggar och upp med mer spottar och lampor så det ändå är ljust där inne, vi vill ha nya provrum, de vi har nu är så jättestora och skrymande. Vi vill riva den innersta väggen för där bakom har vi 10-15 kvm med butiksyta som just nu används som lager, lager kostar ju som sagt. Jag lämnar detta nu för det är inte riktigt aktuellt just nu!

Thats all.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0