Torsdag 6 maj

I dag är det torsdag och jag slutade klockan 18, dagen gick fort och jag hade mycket att göra under dagen :) Värsta som finns är ju när man inte har något att göra, tiden går så fruktansvärt segt, man står och trampar och plockar i samma hyllor timme efter timme. Men nu är jag hemma iallafall och sitter i soffan och kikar på 2 ½ män :)

Jag har besämt mig att jag ska plugga matte b på distans :) ska skriva ut alla papper i morgon och lämna in ansökan bara så :) då har jag allt jag behöver för att söka en annan utbildning, men det blir inte förren till nästa år :) men lika bra att så alla ämnen man behöver för att kunna söka den.

Också ska jag skicka in de sista pappret för butikschefsutbildningen också, ett papper om öppet hus som jag ska skicka in och säga att jag ska komma :) Så man får visa upp sig lite :) Eftersom den bara är på ett år så kan jag läsa klart den tills det är dags att söka den andra utbildningen :) Den finns också på distans men det känns som att man skulle vilja vara där mer. Så som jag känner nu så kommer jag säga upp mig och läsa på heltid, att satsa helhjärtat vore ju ganska bra! Men det jag ska ta reda på är att om man kan ta studielån och jobba extra samtidigt! Det kan inte vara så svårt att ta redan på inte. csn.se ? antar jag :)

Ja hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0