Torsdag 13 maj

Röd torsdag = ledig torsdag! Underbart och dagen ifråga har vi donat och poat ute i trädgården, städat upp trottoaren längs våran sida på Årsundavägen, lagt gräsfrön i de tomma hålen där buskar och stubbar har suttit. Också har  vi tvättat samt hängt ut vårat täcke på vädring och ska byta sängkläder senare i kväll. Men det som är mest poängterbart är att jag precis har kommit ut ut duschen efter en springtur i Stensätra! Angelica hängde på och vi körde 2,5 kilometersslingan! Tiden på det känns som att jag vill hålla för mig själv för jag är inte ett dugg imponerad! Men jag känner mig stolt över mig själv, och vilken befrielse att springa med tights!

Gick upp för att hämta handdukar och ser till min förvåning vårat täcke sitta kvar ute på balkongen, och om man inte har märkt så regnar det ute och har gjort i 2 ½ timme. Ja täcket var genomblött. Så hoppas att det hinner torka, har hängt upp de nere i tvättstugan och satt på fläkten! Annars får vi sova i separata täcken i natt! Går ju de å :)

Just det, det regnade medans vi sprang också, allting var genomblött utom mina nya springtights från Craft dom var heeeelt torra, ett stort frågetecken ploppade upp och varför kan man undra? Hur kan dom vara torr? Nöjd är jag med dom iallafall, och bak på tigthsen vid mudden högst upp finns det en liten ficka som min telefon fick precis plats i! Kan det bli bättre?

Och det bästa av allt på hela springturen så såg vi två rådjur :) Eller jag såg dom iallafall för när Angelica kollade dit så hade dom sprungit iväg redan. Men den där vita lilla bollen bak på rumpan viftade iväg! Dom är sååå söta!

Ja nu ska jag smörja in mig! Mina ben är så möra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0