Tisdag 11 maj

Jag har precis kommit in från trädgården efter att ha krattat mossa och gräs den senaste halvtimmen, gick in för att göra iordning lite mat till mig och karln :) Han har hållt på hela dagen idag, duktig han är min älskling. Just nu ligger kycklingen på tining och medans passade jag på att sätta mig här en stund! Och efter maten känner jag ett starkt behov att ut att röra på mig så jag tror jag ska ta på mig löpardojorna och bege mig på en kort liten springtur, kanske jag får Mathias med mig, annars tar jag mig en tur själv. Bra skönt det med att hålla sitt eget tempo och bara känna att man får köra på hur man vill.

I morgon är det kortdag och jag slutar två, efter det är man ju ledig torsdag så det ska bli mycket skönt faktiskt, sen är jag ledig på lördag också. Då drar jag och syrran till Stockholm för att träffa hennes vän från staterna som är från Island. :) Dom skulle på besök så då drar vi söderut för lite påhälsning!

Vad mer då? Hm... Jag känner starkt behov att starta eget också, jag vill ha min egna lilla butik som jag får bestämma allt över och känna att allt det här har jag fixat själv och det finns ingen som kan komma och säga att det är fel och att det inte passar sig! För i min butik är det jag som bestämmer och inte någon annan! Det är så jag vill ha det! Exakt! Och jag skulle bli världens bästa chef för jag vet exakt hur en chef inte ska vara!!!

Ja nu ska jag känna på kycklingen och slänga i potatisen i ugnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0