Söndag 30 Maj

Idag är de sista dagen på helgen och det är bara förbereda sig på en ny jobbvecka, dock ledig på torsdag eftersom jag ska till Hofors och sminka Mathias syster Sandra och hennes kompis inför balen :) Ser fram emot det massa mycket. Och jag får träffa min Sändy också :)
Igår var de cruising i Sandviken och vi bestämde oss för en utgång som nog hela Sandviken gjorde, tog en cider hemma hos syster Angelica på Köpmangatan 21 innan vi gick hem till Emelie J på Barrsätragatan 19. Blev kvar tills de var dags att gå ut på Lobby i Sandviken. Kom nog lite tidigt men de gjorde oss ingenting, vi fick oss ett bord och jag köpte en cider för att inte bli så rastlös :) Tiden gick och mer folk begav sig på dansgolvet och vi var inte sena med att göra allihopa sällskap :) Dansade hela kvällen fram till 01.30 då jag bestämde mig för att bege mig hemmåt Agavägen 11. Tyärr så var de 30 minuters väntetid på taxi så jag la på luren och gick hem :) Tog sin lilla pisskvart och tillslut var jag hemma, karln sov i soffan och jag kände ett begär efter nudlar :) Sen vart de kojan för min del och sov heeeela natten.

Vaknade alltför tidigt imorse klockan 8.30, jävligt tråkigt. Men går man upp 8.30 6 dagar utav 7 så blir ju hjärnan inställd på de, så jag klev upp efter ett tappert försök att somna om. La mig och kollade på Wallander - Skulden sen kollade jag på Marley och jag. Den är ganska rolig men mitt i allt börjar jag storböla, har inte en aning om varför. Sen började jag fundera varför jag grät, och jag kom inte på någon anlednig så jag bara slutade och fortsatte kolla på filmen. Hmmm... underligt iallafall...

Sen vid 11 tiden kom Angelixa hit och vi beställde en Kärleken från Agagrillen 100 meter upp på gatan. Sen la vi oss i våra BadenBaden och stekte i någon timma, och eftersom de är Morsdag firade vi den dagen med tårta och massa mandelkubb hemma på moster Maritas altan i Norrsätra, massa gott och massa sol på min kropp :) Lite färg har jag fått idag :)

Nu ska jag äta Pasta Carbonara som min käre syster har slängt ihop..

Tackar för mig.. Hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0