Söndag 16 maj

Söndag och det innebär sista dagen på helgen, men dagen har bara börjat men vädret är inte som jag vill. Hade hoppats på lite solsken iallafall, vädret igår var ju huuur fint som helst iallafall i Stockholm. Under dagen ska jag åka till Stensätra och springa 2,5:an hoppas verkligen på en bättre tid :) Haha, sist så spöregnade det och var lergit och massa vattenpölar i spåret. Kanske därför som min tid blev så usel :)

Igår hade vi jättetrevligt, vi fick ta 6.55 bussen, de andra var fullbokade. Men vi kom fram vid halv 10 innan butikerna hade öppnat oc fick tillslut tag på Angelicas vän från Island som vi var där för att träffa, det var jätteroligt att ängtligen träffa henne, ar hört så mycket om deras tid från USA bland annat. Vi gick i massa butiker och islänningarna handlade påsar efter påsar. Dom tycker det är så billigt här eftersom allt i Island är importerat så det blir så himla dyrt. Inne på första svängen i en av HM butikerna så handlade de en påse för 1500:- massa massa kläder och de sa att i Island hade de fått 2-3 t-shirtar ELLER 1 par jeans. Men de var shoppgalna verkligen :) Förstår dom ju absolut.

Jag själv kom hem  med lite påsar också :) Bland annat en jättefin klänning från Cubus, linnen, kjol och klänning från H&M, linnen, lackleggins och klänning från Gina Tricot. Jag testade ingenting i butikerna utan bara handlade. Och när jag kom hem så passade allt hur bra som helst förutom klänningen från Gina som var alldeles för stor, men det blir en perfekt strandklänning!

Igår när jag kom hem, så slängde jag mig i duschen och det var den skönaste duschen jag någonsin har tagit :) Fötterna var helt svullna för jag tänkte testa klänningarna med lite skor jag har hemma och de nyinköpa gladiatorsandalerna fick jag inte i fötterna i haha. Fötterna var helt varma och svullna, idag har de återgått till sin normala form och tur är ju de :)

Och inga kändisar såg vi heller förutom hon i årets Idol som åkte ur typ första programmet, hon som sjöng världens sämsta version av Just Dance!

Ja tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0