Söndag 16 maj

Som sagt det är sista dagen på helgen och den är snart slut. Jag kom precis hem från Stensätra efter ha sprungit 2.5 km :) Slog min egna tid med 8 sekunder, bättre än ingenting iallafall. Det är inte konidionen som är problemet utan det är att musklerna i benen speciellt i vaderna som bara vill ge upp. De blir uppumpade till max och det blir skitsvårt att ta sig vidare efter en uppförsbacke. När jag kommer i mål så är benen helt stenhårda, det går inte ens att få tag i lite fett vilket känns lite roligt faktiskt :) Eller ja vid innerlåren finns det allt lite att ta utav! Haha, men jag känner mig hemskt positiv till att springa, det känns skönt. Speciellt nu när de är vår och på god väg att bli sommar! Underbart! Måste gå och införskaffa mig en bättre tröja att springa i, blir alldeles för svettig av det jag har nu! Men mina Craft springbyxor är underbara!

Ja nu ska jag ta mig en dusch och sen ska Mathias åka till Andreas och kolla hockey, men jag blir kvar hemma och ska ta igen mig, för nu blir de en ny jobbvecka och nya tag som gäller. På lördag drar jag till Leksand för Möjligheternas dag på skolan jag har sökt, man får bli intervjuad, se skolan och veta mer om hur programmet funkar på distans!

Nu helt plötsligt så har jag massa idér om vad jag vill bli när jag "blir stor" och listan är lååååång kan jag berätta men jag har så svårt att verkligen ta tag i saken. Några exempel på yrken som jag flängt i min hjärna är: florist, konditor, butikschef, egen butik, kurator och det senaste polis. Och det sjuka med allt är för ett år sedan har jag ingen aning vad jag ville göra, men nu ännu värre så vet jag fortfarande inte men jag har minst 10 olika viljor inom mig. Och jag tror att ett besök hos spåtanten är välkommet!

Ja nu ska jag duscha och sen ska jag göra matlåda och till sist ska jag fortsätta på boken jag började läsa i morse. Levande begravd av Peter James!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0