Måndag 24 Maj

Första dagen på veckan och jag gick hem klockan två fast jag hade asmycket att göra så kände jag ett starkt behov att gå hem, följde med mamma som sällskap till Gävle och som tack för de så fick jag mig en hamburgare på Max och en lyxshake :) Kanske huuur god som helst. Kom hem till min älskling vid 16 tiden oc började måla i andra sovrummet, hann inte klart för jag skulle hämta upp Angelica för lite springning i Stensätra med badmintonklubben :) Körde ganska hårt och jag är helt slut.

Kom hem och Mathias hade målat klart, blev hur fint som helst och mitt iallt när han ska torka av golvet så går hinken sönder. Så vi får avvakta till i morgon för att göra klart och ställa in alla möbler. JUst nu så står allt i uppe i hallen och mitt i vägen. Skönt att få bort de också :)

Känns så otroligt skönt att ha gjort klart inne i det sovrummet, vi har gått och skjutit på det i många månader nu. Men klart är det och nöjda vart vi :) Tanken är väl att sen när man skaffar småglin så behöver vi inte göra om något utan det passar till sen också! :)

Våran ena katt har gått och blivit lite dålig, han måste ha fått i sig något olämpligt när vi tog ut han i trädgråden i lördags, men han började bli piggare nu och allt är som det ska med han hoppas vi :)

Var ju till Leksand i fredags också och det gick bra :) Får svar i början på juni, vi hoppas bara att det är ett positivt svar :)

Ja nu ska jag mysa med min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0