Torsdag

Jaa jag fick gå hem klockan 14 idag och det var underbart :) Hann med att färga håret, träna lite gran. Men inge börja slipa på trapp. Tidens hanns inte med...
I morgon ska Mathias och hans pappa fixa in nya kyl och frysen. Och efter jobbet ska jag till Gävle och träffa min favoritbrudar :) Vi ska ta en kall jävel :) Och de ska bli så jääävla gott. Helt underbart.

I morgonbitti ska jag ut och gå igen :) Vilat tillräckligt i mina benhinnor :)

Karln fyller 22 nästa torsdag och till dess tänkte jag baka bullar, men jag känner mig inte riktigt hemma på den fronten än så mamma ska hjälpa mig tänkte jag :) På tisdag ska vi ha lite bullbak hemma hos mig :) Ska göra lite chokladbollar också tänkte jag och två prinsesstårtor :) Jag är expert på att göra princestårtor :) Vet en perfekta presenten till honom också!!!!! :P

På lördag kommer Mathias familj hit och ska fika lite och kika på huset :) Vet inte vilka som kommer, men som tur har jag köpt massa fikabröd som ligger i skafferifet (Oöppnat), av klubben (rättare sagt Angelica som tvingade på mig TRE lådor) man ska ju sponsra sin klubb :)

Nu ska jag borsta tänderna sen kanske de blir lite tv :) Och sen kojan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0