Tordag

Ja då var det dags att dra till jobbet igen då, slutar dock klockan 14, och då ska massa göras innan klockan 17. Bland annat ska jag färga håret (har haft hårfärg hemma i ca 2 veckor, dags att fixa?), börja slipa på trappen också ska vi hinna åka och handla. Men Mathiaspojken kanske kan åka och handla själv? :) Ska fråga honom, karln har haft natt och jag har sovit underbart bra i  natt faktiskt. Trodde inte jag skulle osva så bra. Vaknade till i morse när han kom hem. Sen poff sov jag igen :)

Köpte på mig lite höstkläder i går, chansade dock på en utav klänningarna och det var på tok för kort. Slutade strax under stjärten. De vill man kanske inte. Den åker tillbaka till Kappis idag

Nej nu ska jag borsta tänderna sen dax för.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0