tisdag

oh det ar hett ute, hett hett hett, underbart men jag behovde en paus kande jag :p i morgon kl 8 gar transferbussen fran hotellet, skont att komma hem till sverige igen faktiskt, saknar missarna :p
idag kl 15 ska jag pa manikyr :p hoppas de blir fint och bra

igar var vi till port el kantoui och kakade pa en bat so, lag ocg flot i vattnet, de blev en pepparstek men det var ingen hojdare direkt

i gar hade jag en nara doden upplevelse, nar vi akte fran el kantaoui sa akte vi tuk tuk hem, de ar som en moppe med flera sittplatser, och de ar ganska langt mellan stallet vi skulle till, vi satt langst bak med ryggen mot trafiken och daren som korde hade plattan i mattan hela vagen hem, blaholl oss heeela vagen hem, och jag maste tillagga att vi hde inge balte, ingenting som holl oss kvar pâ moppen utan benen fladdrade mitt ut i vagen, vi sa de om vi nagon gang mer ska aka nagonstans blir de taxi, appropa taxi holl vi pa att kora over en kille som sprang over gatan nar taxichauforen skulle kora om en bil,

forkyld har jag gatt och blivit ocksa, kommer gora ont nar vi landar, fy for de,

ses i svergie i morgonkvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0