Söndag

Såå nu har heeeela helgen gått och de tar emot att kliva upp i morgon. Klockan står på 7.15 och de blir en morgonpromenad :) Skönt att ha någon att gå med annars vet både jag och alla som läser att jag kommer stänga av klockan och skita i det. Det känns jävla bra att ha någon som puschar och vill mitt bästa :)

Jag som skulle fixa trappen i helgen har jag inte gjort. Jag hade ingen som hade tid att hjälpa mig med detta och då kände jag att då fixar jag det med Mathias kanske nästa söndag. Under veckan hade jag tänkt att sätta i gång att måla taken i hallen både uppe och nere samt i trappen :) De ser ju sååå mycket fräschare ut med helvitt än laserat :)

Ja nej nu ska jag hoppa i kojan så man är pigg och allert till morgonprommen i morgonbitti. De tar emot de också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0