Onsdag

Yes, onsdagkväll är det och vi har vart på bio idag, nya Beckfilmen blev det och den var bra, den var inte en helt vanlig Beckfilm utan den var lite annorlunda men otroligt sevärd :) Kom hem ca 20.20 och satte i gång  hemma med att städa lite, fick undan tvätten nere i tvättstugan så nu ser de lite bättre ut här än förut. Mathias har fått bort massa skit i hallen uppe så nu ser de bra ut :) men frågan är om de ser bra ut i "gästrummet" haha icke. All skit åkte in dit :) men det är ingen ide att plocka bort det för de ska användas och det blir bara massa extra släp hit och dit. 10 liters färgburkar väger inte så lite :P

I morgon är det torsdag och det är min tur att gå hem från arbetet klockan två, då ska jag fixa lite hemma sen klockan 17 ska jag bege mig mot Björksätra och inta badmintonskorna och raketet för sedan blir de 2 timmarspass med badminton :) Gissa om jag är taggad!!! Oh vågar inte gissa hur mitt fotarbete kommer vara, haha, som en påse betong!?

Tiden tickar i väg och nu ska jag göra mig redo för sängen, duktiga Mathias har gjort matlåda i morgon :) Bara värma för mig när jag kommer hem..

Vi hörs :) Hej hej hej dåååådåådåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0