Lördag

Jaa i dag har jag jobbat, sen mötte jag upp brudarna på stan och tog en sväng för att kika på Barnens dag som var och herregud, var bland de sämsta jag har sett. Köpte remmar som är ett måste.
Drog hemmåt och gav Sandra en guidning i huset, Mathias drog till Hofors och sen åkte vi och köpte lite mat på MC, åt hemma och Angie och Babi, de har den snyggaste trappen ever. Och vi har också beställt sånna där svarta halvmånar att sätta på trappen :) Kommer bli helt outstanding ;P Sen blev de lit4e kladdis och sen film, Twilight :)

Ja som sagt karln drog i väg till Hofors och de är första dagen efter 3 veckors semster och gissa vilket skift han börjar med, joo tamefan nattjävlen och gissa vem som får sova i ett mega stort hus helt ensam, JOO JAG! Känns lite sådär, men jag har sovit själv förut då vi bodde i Norrsätra, men nu är de inte en liten tvåa på 60 kvm utan de är ett hus som är mer än dubbelt så stort, ett stort lycka till till mig som ska somna :)

Jag tänkte börja läsa Steig Larssons andra bok men kom på rätt så snabbt att vi inte har någon bra läslampa i sängen och ingen taklampa för den delen heller.

I morgon blir sovrummet klart med tapetseringen, trodde de skulle bli idag men de fanns inte tid som räckte till riktigt. I morgon är båda lediga iallafall jag, Mathias har en natt till och börjar 21.30 och till dess ska vi nog ha hunnit med att tapetsera lite :) Känner starkt för en sväng till Ikea, men vet inte riktigt om tiden finns till de heller. Får göra mitt bästa, har sett riktigt fina gardiner där som kommer passa helt perfekt i nya sovrummet :) Måste också passa på att säga att jag är så trött på panelgardiner så de är sjukt, rummet blir ju helt stelt och tråkigt. Usch för de. Så glad att vi inte valde de i vardagsrummet.

Jag lovar lite före och efter bilder sen på sovrummet men gissa om jag vet vart kamera eller telefonsladden är? Nej jag har inte en aning. :P

Nu ska jag kika lite bloggar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0